Kvelden ble forøvrig avsluttet med konsert der en av to gitarister klarte å noe mer enn ett grep på gitaren. Den andre piloten/gitaristen måtte melde pass under siste del av festprogrammet og sovnet inn vel vitende (?) om at det hadde vært nok en vellykket tilstelning i regi av TPA!
tirsdag 26. april 2011
Påskestevnet
Tradisjonen tro ble påskestevnet avholdt 1. påskedag. Et forrykende show av alle involverte, og sjelden har crash prosenten vært høyere. Kan det være slik at den stiger i takt med promillen? Hangaren ved Gaffastripa er for øyeblikket fullt og helt overlatt til Havarikommisjonen som forsøker å rekonstruere en Piper Cub og gjennom det finne årsaken til en fatal styrt. Mange deler skal limes, men litt etter litt kommer nok Cub'en på vingene igjen. Havarikommisjonen etterlyser forøvrig representanten fra Ove Airlines som søndag kveld var hjertelig tilstede med oppmuntrende tilrop som "få det til værs" og "drit i tyngdepunktet". Noe av den samme entusiasmen kunne trenges i det tunge arbeidet med å lime det hele sammen igjen.
Kvelden ble forøvrig avsluttet med konsert der en av to gitarister klarte å noe mer enn ett grep på gitaren. Den andre piloten/gitaristen måtte melde pass under siste del av festprogrammet og sovnet inn vel vitende (?) om at det hadde vært nok en vellykket tilstelning i regi av TPA!
Kvelden ble forøvrig avsluttet med konsert der en av to gitarister klarte å noe mer enn ett grep på gitaren. Den andre piloten/gitaristen måtte melde pass under siste del av festprogrammet og sovnet inn vel vitende (?) om at det hadde vært nok en vellykket tilstelning i regi av TPA!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
En og to og tre....
..og vi alle kommer ned.
Gammelt stripeordtak.
Legg inn en kommentar