Meldingen gikk ut fra Powderfingers mobil klokka 20.30: "fly klokka 21!". Den ble sendt til Baronen, Bratman og Bøbben (også kjent som de tre B'er). Og tro det eller ei, full uttelling, alle stilte med nytrimmet utstyr 21.00.
Det var kraftige vindkast, men flertallet av de frammøtte lot seg ikke påvirke av denslags - og dersom noen (les undertegnede)var litt skeptiske til å ta av ble dette behørig påtalt av TPA's president som var i sedvanlig verbalt storslag.
Om det var vinden som gjorde utslag, eller manglende erfaring vites ikke, men Bøbben avsluttet kveldsflyvningen med å sette sin tilnærmet originale Suber Cub rett ned i naboens garasjetak med et smell. TPA viste seg fra sin beste side; plutselig hadde alle nok med sitt, ingen kjente denne naboen noe særlig, det var vel på tide å komme seg hjemover etc, etc. Bøbben tuslet slukøret avgårde og kom etter litt om og men tilbake med en nesten like fint fly.
Formasjons take off ble for første gang utprøvd på Rotnes Int. Airport. Resultatet ble slett ikke verst, og jeg ser ikke bort fra at dette blir videreutviklet i tida framover.
Alt i alt en flott kveld på stripa!
1 kommentar:
Har ikke hørt om så mye volt i kassa siden Gene Simmons sang Kiss-slagere med åpen skjorte.
Legg inn en kommentar