Piper Cub'en har gitt meg mange tunge stunder, og noen få minutter med utrolig glede. Siste havari på Bakstadjordet ble på det nærmeste dens banesår, men jeg har bestemt meg for å gi den en siste sjanse med lim. Dersom den ikke lystrer etter dette må jeg bite i det sure eple og gå til innkjøp av splitter nye flydeler.
Men altså, et siste forsøk med lim. Seint i går kveld våget jeg meg ned i kjelleren der havarikommisjonen holder til. Som man kan se av bildene er det en lang og møysommelig prosess som ligger foran meg. Men jeg er i gang!
3 kommentarer:
Dette må være det som kalles Value for Money. Sjelden har du fått så mange timer Total FlyKvalitet (TFK) for så få penger. Tell timer og minutter sammen med flyet, ikke hvor mange av de som flyet er i lufta, såkalt TLT (Total LuftTid).
Bratman
Heretter skal jeg bare fokusere på TFK. Generelt vil jeg si at TLT som kvalitetsbegrep er oppskrytt og uten særlig verdi for oss i TPA.
Du vil reise dæ igjen....
Hilsen caroLene Marsvin
Legg inn en kommentar